Kalibracja urządzeń Martin

Kalibracja urządzeń Martin 2018-04-09T14:22:21+00:00

Kalibracja i serwis urządzeń Martin SMT

Procedura serwisowa:

1. Kontakt klienta z LENZ Sp.j. poprzez adres mailowy: zamowienia@lenz.com.pl
Na tym etapie prosimy wpisać poniższe informacje w wiadomości e-mail:
a) Nazwa firmy
b) Krótki opis jakie działania mają zostać podjęte, np.: kalibracja, serwis, serwis gwarancyjny itp.
c) Model urządzenia
d) Numer seryjny
e) Termin, w którym klient chce wysłać urządzenie do kalibracji lub na serwis

2. Ustalenie przez firmę LENZ Sp.j. z producentem odpowiedniego terminu dla klienta. Średni czas kalibracji/serwisu to od 10 do 20 dni roboczych.
Na tym etapie, firma LENZ Sp.j. informuje klienta w jakim terminie urządzenie może zostać wysłane.

3. Klient dokładnie pakuje urządzenie (najlepiej w oryginalne opakowanie), tak aby w czasie transportu nie doszło uszkodzeń i wysyła kurierem na własny koszt do producenta:
Martin SMT
Industrie Strasse 17
82110 Germering
GERMANY Phone: +49 (0)89 8941898-0
Prosimy, aby na kartonie była informacja skąd urządzenie zostało wysłane (zalecamy etykietę A4 z nazwą firmy i kraj pochodzenia, np.: ABC Sp. z o.o., POLAND).
Na tym etapie prosimy, aby klient wypełnił również formatkę serwisową na stronie producenta: http://www.martin-smt.de/en/service/service/repair-request.html
Brak wypełnienia formularza może spowodować opóźnienie kalibracji lub serwisu.
Firma LENZ Sp.j. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia urządzenia w wyniku transportu.

4. Wycena przez producenta. Klient otrzymuje elektroniczną wycenę serwisu lub kalibracji.
Na tym etapie klient ma wybór, którą z pozycji kalibrujemy lub naprawiamy – zalecamy aby zaakceptować wszystkie pozycje.
Klient ma możliwość rezygnacji ze wszystkich działań, wtedy zostaje naliczona jedynie opłata za oględziny urządzenia u producenta. Opłata jest zależna od modelu urządzenia.

5. Po wykonanej naprawie/kalibracji, urządzenie zostaje odesłane do klienta.
Fakturę wystawia firma LENZ Sp.j.
Podczas trwania kalibracji i naprawy, klient kontaktuje się wyłącznie z firmą LENZ Sp.j., zgodnie z umową dystrybucyjną miedzy Martin SMT oraz LENZ Sp.j.

6. Osoba odpowiedzialna za urządzenia Martin SMT w firmie LENZ Sp.j.:
Szymon Biłka
Tel.: 32 227 28 06 wew. 29
e-mail: sbilka@lenz.com.pl

 

powrót do usług

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „akceptuj” na dole tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close