Kalibracja i serwis urządzeń Martin SMT

Procedura serwisowa:

1. Kontakt klienta z LENZ Sp.j. poprzez adres mailowy: zamowienia@lenz.com.pl
Na tym etapie prosimy wpisać poniższe informacje w wiadomości e-mail:
a) Nazwa firmy
b) Krótki opis jakie działania mają zostać podjęte, np.: kalibracja, serwis, serwis gwarancyjny itp.
c) Model urządzenia
d) Numer seryjny
e) Termin, w którym klient chce wysłać urządzenie do kalibracji lub na serwis

2. Ustalenie przez firmę LENZ Sp.j. z producentem odpowiedniego terminu dla klienta. Średni czas kalibracji/serwisu to od 10 do 20 dni roboczych.
Na tym etapie, firma LENZ Sp.j. informuje klienta w jakim terminie urządzenie może zostać wysłane.

3. Klient dokładnie pakuje urządzenie (najlepiej w oryginalne opakowanie), tak aby w czasie transportu nie doszło uszkodzeń i wysyła kurierem na własny koszt do producenta:
Martin SMT
Industrie Strasse 17
82110 Germering
GERMANY Phone: +49 (0)89 8941898-0
Prosimy, aby na kartonie była informacja skąd urządzenie zostało wysłane (zalecamy etykietę A4 z nazwą firmy i kraj pochodzenia, np.: ABC Sp. z o.o., POLAND).
Na tym etapie prosimy, aby klient wypełnił również formatkę serwisową na stronie producenta: http://www.martin-smt.de/en/service/service/repair-request.html
Brak wypełnienia formularza może spowodować opóźnienie kalibracji lub serwisu.
Firma LENZ Sp.j. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia urządzenia w wyniku transportu.

4. Wycena przez producenta. Klient otrzymuje elektroniczną wycenę serwisu lub kalibracji.
Na tym etapie klient ma wybór, którą z pozycji kalibrujemy lub naprawiamy – zalecamy aby zaakceptować wszystkie pozycje.
Klient ma możliwość rezygnacji ze wszystkich działań, wtedy zostaje naliczona jedynie opłata za oględziny urządzenia u producenta. Opłata jest zależna od modelu urządzenia.

5. Po wykonanej naprawie/kalibracji, urządzenie zostaje odesłane do klienta.
Fakturę wystawia firma LENZ Sp.j.
Podczas trwania kalibracji i naprawy, klient kontaktuje się wyłącznie z firmą LENZ Sp.j., zgodnie z umową dystrybucyjną miedzy Martin SMT oraz LENZ Sp.j.

6. Osoba odpowiedzialna za urządzenia Martin SMT w firmie LENZ Sp.j.:
Szymon Biłka
Tel.: 32 227 28 06 wew. 29
e-mail: sbilka(at)lenz.com.pl

 

Podziel się tym ze znajomymi!

powrót do usług